• Russian (CIS)
  • Română (România)
  • English (United Kingdom)
Home Other sports

Other sports

Simona Halep acuzată de o nedreptate

There are no translations available.

Britanica Samantha Smith (48 de ani) a comentat schimbarea din tenisul feminin și acuză că WTA face o nedreptate. Sam i-a dat ca exemplu pe Simona Halep (2 WTA, 28 de ani) și pe Darren Cahill.

Din februarie, jucătoarele pot primi sfaturi de la antrenori din tribune oricând în timpul meciului, nu doar la on court coaching. Smith a dat-o exemplu pe Simona Halep, care-și permite un antrenor mai bine cotat.

„Mi se pare că lucrurile au luat-o într-o direcție complet greșită! Sunt până la moarte împotriva deciziei! Cred că este cea mai proastă din istoria tenisului feminin.

Este complet incorect! Ce facem când Simona Halep, care își permite un antrenor de top precum Darren Cahill, care îi câștigă meciurile în mod regulat în circuit, dă peste o jucătoare venită din calificări, care nu are banii necesari să aibă un antrenor? Este nedrept! E complet nedrept! De ce au adus așa ceva în jocul nostru?!”, a spus Sam Smith la postul Channel 9, potrivit ziare.com.

 

Anthony Joshua și Kubrat Pulev, acord pentru o superluptă

There are no translations available.

Britanicul Anthony Joshua și bulgarul Kubrat Pulev au căzut de acord pentru un supermeci de box la categoria grea.

Pulev a anunțat că meciul se va disputa pe 20 iunie, în Anglia, pe Stadionul lui Tottenham. Lupta va avea loc pentru că Pulev este challenger-ul pentru centururile lui AJ, iar Joshua este obligat să-l înfrunte.

Britanicul deține și centurile WBA și WBO, iar în meciul cu Pulev vor fi puse toate în joc. Astfel, Kubrat Pulev (38 de ani) se află, cel mai probabil, în fața ultimului mare meci meci din carieră. Acesta are 29 de meciuri și 28 de victorii la profesioniști, 14 dintre ele fiind prin KO.

Anthony Joshua (30 de ani) este unul dintre cei mai în vogă pugiliști. Acesta și-a recuperat în decembrie după ce l-a învins pe Andy Ruiz. Dacă-l învinge pe Pulev, Joshua ar putea boxa pentru unificarea tuturor centurilor cu Tyson Fury.

 

Oaspeţii au dominat la memorialul de lupte libere „Tudor Jubârcu”

There are no translations available.

Oaspeţii au ocupat opt locuri întâi la memorialul de lupte libere „Tudor Jubârcu”, rezervat juniorilor şi cadeţilor, care s-a desfăşurat la Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport (USEFS), au informat surse din cadrul Federaţiei naţionale de profil, relatează MOLDPRES.

Pe prima treaptă a podiumului de premiere au urcat Manvel Khndzrstzan (57 kg), David Gevorgyan (74 kg), Novik Aghabalyan (79 kg), Sergey Sargsyan (92 kg), Lyova Gevorgyan (97 kg), Martin Simonyan (125 kg), toţi din Armenia, Denis Solovei (65 kg, Belarus), Islam Kartoev (86 kg, Federaţia Rusă).

Gazdele şi-au adjudecat o singură victorie, la categoria de greutate până la 70 kilograme. Învingător a devenit Vasile Diaconu de la Universitatea de Stat din Moldova.

Sportivii moldoveni şi-au luat revanşa în turneul rezervat cadeţilor. În cadrul acestuia, câştigători au fost desemnaţi Dionisie Cernelea (51 kg), Constantin Chirilov (55 kg), Ion Marcu (65 kg), iar un grup de coechipieri au devenit premianţi. „A fost o competiţie la care au participat loturi din opt ţări: Italia, Macedonia, Rusia, Ucraina, România,  Belarus, Armenia, Moldova. Selecţionata Armeniei a fost, pe merit, cea mai puternică”, a declarat astăzi pentru agenţie arbitrul Alexei Postolache, lector la USEFS.

Turneul a reunit aproximativ 200 de luptători şi s-a desfăşurat pentru a treia oară. Competiţia a avut loc cu sprijinul financiar al Direcţiei municipale de învăţământ, tineret şi sport, Federaţiei Moldoveneşti de Lupte, a elevilor antrenorului Tudor Jubârcu.

 

Rafael Nadal a construit jucătorul ideal: ce ar lua de la rivalii Federer și Djokovic

There are no translations available.

Rafael Nadal (2 ATP) a conturat jucătorul ideal. Calitățile marilor rivali Roger Fedeer (3 ATP) și Novak Djokovic (1 ATP) nu au fost trecute cu vederea.

Backhand, Novak Djokovic: „Este capabil să se apere foarte bine, să atace atât în cross, cât și în lung de linie. Are multe opțiuni”.

Forehand, Roger Federer: „Poate lua mingea foarte rapid, din orice zonă. Are toată gama de lovituri”.

Serviciu, Ivo Karlovic: „Problema e că atunci când prinde o zi bună, și aproape mereu o face, este imposibil să returnezi. Mingea este foarte rapidă, vine variat. Are o tehnică remarcabilă. E ca un penalty în fotbal”.

Alte atribuite analizate de Nadal

o Pregătire fizică, Dominic Thiem

o Viteză, Gael Monfils

o Selecția loviturilor, Andy Murray

o Atitudine: David Ferrer

 

De ce să faci exerciții fizice regulat

There are no translations available.

Privite de la distanță, exercițiile fizice făcute în mod regulat te ajută să slăbești și să ai un stil de viață sănătos. Privite în profunzime, acestea îți aduc o serie de beneficii despre care voi vorbi în rândurile de mai jos. Trebuie menționat faptul că este foarte important să combini sportul și exercițiile fizice împreună cu o dietă sănătoasă.

Dacă le faci în fiecare zi, exercițiile fizice îți aduc următoarele beneficii:

o te ajută să te concentrezi mai bine – mișcarea, mai ales cea de dimineața, amplifică activitatea cerebrală prin punerea sângelui în mișcare, lucru care te ajută să te concentrezi mai ușor, cel puțin în prima parte a zilei. De asemenea, făcând mișcare dimineața, vei constata că vei avea o productivitate mai mare.

o te ajută să ai un somn de calitate – efortul de peste zi te ajută să îți reglezi ritmul circadian, adică acel ciclu de aproximativ 24 de ore prin care organismul trebuie să treacă în mod obișnuit, iar somnul face parte din acest ciclu.

o îți dau o stare de relaxare – exercițiile fizice îți pot da o stare de calm de fiecare dată când le faci deoarece oxigenează sângele și stimulează o serie de centri nervoși ai creierului, responsabili cu buna dispoziție;

o te ajută să ai o digestie mai bună – efortul te ajută să arzi calorii. Cu cât procesul de ardere a calorilor este mai intens, cu atât și digestia este mai rapidă. Energia consumată ca urmare a exercițiilor fizice trebuie înlocuită, astfel încât sistemul digestiv trebuie să aibă o activitate mai intensă.

o te ajută să previi o serie de boli și afecțiuni – mai multe studii au demonstrat faptul că exercițiile fizice făcute în mod regulat împreună cu remediile naturiste previn, într-o oarecare măsură, apariția cancerului, în special al celui de colon sau de sân. În general, bolile pe care poți să le previi ca urmare a activității fizice sunt cele provocate de sedentarism, cum ar fi cele de inimă sau diabetul. Găsești mai multe informații despre remedii naturiste eficiente și cum să ai o dietă sănătoasă pe blogul bioD.ro .

o îți întineresc pielea – exercițiile fizice te ajută să scapi de o serie de toxine din corp astfel încât acestea nu vor mai acționa în mod negativ asupra pielii. De asemenea, pielea va respira mai bine prin faptul că porii vor fi desfundați de transpirația rezultată în urma efortului.

o întăresc inima și plămânii – efortul bine dozat îți oxigenează țesuturile, care ajung să primească o cantitate mai mare de nutrienți, ajutând astfel mai multe organe să se mențină sănătoase. Evident, principalele beneficiare sunt inima și plămânii.

Alte beneficii importante ale exercițiilor fizice, făcute în mod regulat, sunt acelea că ți se va regla tensiunea arterială, îți vei reduce cantitatea de colesterol rău, îți va crește nivelul de insulină și ți și vor întări oasele.

O parte dintre beneficii le vei resimți și dacă faci sport doar periodic, însă rezultatele nu vor fi la fel de satisfăcătoare ca atunci când faci sport aproape zilnic, măcar 30 de minute pe zi.

Beneficiile pe termen lung, cum ar fi sănătatea corpului, nu pot fi obținute decât prin efort repetat. Sănătatea organismului nu o poți obține după doar 30 de minute de alergat pe lună. E nevoie de mult mai mult de atât.

 
More Articles...